joi, 10 decembrie 2015

Bucse Bascula

Cadru motor (jug ) punte fata golf 3
ID #1003314664

Cadru motor (jug ) punte fata golf 3

Second hand, fără factură, cu garanţie
Preţ:
60 RON
Cantitate:
buc.
Afişează telefon
Pune o întrebare vânzătorului
Adaugă la favorite
Sibiu, jud. Sibiu
Vânzătorul este direct răspunzător pentru produsul afişat în această pagină.
Înainte de a lansa o comandă,
consultă calificativele vânzătorului.


Am montat suportul nou de la cutie si bara stabilizatoare. bucsele de la bara sunt cu diametrul gaurii de 19, am luat initial unele de 17 si nu au mers. Pentru cine are bara de diametrul 17mm am bucse noi

http://vwforum.ro/topic/52868-timeline-ventojettaiii/page-11
Posted Image
Dupa montarea barii stabilizatoare a urmat caseta de directie. Aceasta se fixeaza pe punte cu ajutorul a 4 suruburi.
Posted Image
Dupa fixarea casetei am montat bieletele de directie. Pentru asigurarea surubului am folosit pasta albastra.
Posted Image 


Am si eu o mica problema. m-am apucat sa schimb cauciucurile de vara cu cele de iarna si cu ocazia asta am verificat si elementele de la roata. am schimbat un pivot, bieletele de la bara stabilizatoare. am cumparat si bucsele de bascula (cele metalice din spate). am scos basculele si am observat ca cele 2 bucse nu sint montate la fel. pe cauciucul lor se afla 2 sageti. sagetile sint pe partile pline cu cauciuc. bucsa nu este simetrica: cele 2 bucati de cauciuc plin cu sagetile desenate pe ele sint la fel, dar celelalte 2 parti sint diferite (sint ca 2 scobituri, una mai mare si una care parca ar fi formate din 2 scobituri mai mici. 
cum ar trebui montate?
in manualul tehnic nu am gasit nici o specificatie. are importanta cum se monteaza?
http://vwforum.ro/topic/36818-bucse-bascula/


Sagetile fata -spate, obligatoriu, daca le asezi altfel se rup imediat bucsele

bucsa punte spate 70 ( in 90% din cazuri este necesar sa se demonteze puntea pentru ca nu iese repartitorul ( manopera 180 ron ) 
bucsa mare de bascula 24 
bucsa mica de bascula 15
flanse fata + rulment 60
flanse spate 30
pivot 30, cap de bara 25, bieleta directie 60, bucsa bascula (cea mare) 13, bucsa bascula (cea mica) 7,5 

  • 0

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More