sâmbătă, 23 noiembrie 2013

TESTER DE DIAGNOZA Bosch KTS 200

Preț:
90000 EUR





Cu testerul se poate determina:
1.Numărul de straturi de vopsea pe care o a suferit-o masina
2. Identificarea care părţi ale corpului au fost înlocuite sau au fost în reparaţii
3. Ce locuri au fost chituite, revopsite
4. Are vanzatorul de masini dreptate atunci cand isi prezinta starea autoturismului sau nu
Atunci când cumpărati o maşină, puteţi face referire la un serviciu specializat, şi vă va ajuta sa determinati starea vehiculului.  Puteţi verifica vehiculul achiziţionat, daca pe aceasta nu s-a zgariat sau deteriorat stratul de vopsea de pe corpul masinii, iar  daca s-a găsit locul reparatiilor atunci va exista posibilitatea de a trece peste aceasta in functie de gravitatea situatiei, sau acordarii unei reduceri de pret, sau abţinerea de la cumpararea vehiculului. Testerul nostru este un instrumentul de măsurare, constituind baza încrederii în obtinerea unui preţ cu discount. Testerul de diagnosticare, scanerul funcţionează cu următoarele sisteme:
    A.
Modul de control electronic a motorului (ECM), controlorii  Bosch MP7.0, Bosch M1.5.4, Bosch M1.5.4N, Bosch M7.9.7:
  1. Ecran de parametri de funcţionare (viteza vehiculului, turaţia motorului, temperatura lichidului de răcire, poziţia pedalei de acceleraţie, timpul de aprindere, reţeaua de tensiune de la bord, debitul masei de aer, consumul de carburant, poziţia actuală a operatorului relanti curent, timpul de injectare, şi multe altele);
  2. Citeşte clar eroarele;
  3. Servomotoare de control (pompa de combustibil releu ventilator de răcire, lampa “Check Engine”, injectoare, bobine de aprindere, de control relanti şi multe altele);
  4.  Citirea identitatii ECM.
B.
Incălzire de control automat (SAUO) controlorii 2111-8128020,2170-8128020,21703-8128020:
  •  Afişarea parametrilor de functionare (valoarea de referinţă de temperatură de poziţie, poziţia pedalei de acceleraţie senzor de rezistenţă de încălzire, rezistenţa senzorului de temperatura aerului interior, poziţia de referinţă de distributie a aerului, aer de distribuţie orientată pe motor de poziţie);
  • Citeşte clar eroarele;
  • Acţionare electrica de control (senzor de temperatură pentru aer, supapa de încălzire a vitezei de motor, transmisie cu motor cu aer de distribuţie);
  • Citirea identitatea SAUO a operatorului.
C.
Sistemul de imobilizare (APS APS-4-6):
- Ecran de parametrii de operare (starea de SPA, numărul de chei în SPA-instruit, stare de usi, senzori lumini spate şi de stat a farurilor fază de avion (numai pentru APS-6), şi altele);
- Citeşte clar eroarele;
- Servomotoare de control (cu bule de iluminat in interior, buzzer intern);
- Citirea datelor de identificare.
* Pentru autoturisme VAZ-2170 sistemul este construit în sistemul de imobilizare electro.
D.
Sistemul de electro “1118-Norma”, “2170-Rate”:
- Arată parametrile de funcţionare (de stat, de securitate, numărul de control de la distanţă, numărul de zone de securitate şi alarme în ultimul ciclu de protecţie, starea usilor, capota, portbagaj, faruri spate şi de stat a farurilor fasciculului de avion (doar pentru 2170, Norma), butoanele electrice ferestre de stat ( Numai în 2170, Norm), şi altele);
- Citeşte clar eroare;
- Servomotoare de control (blocare usi, indicatoare de direcţie, alarmă sonoră, ECU de configurare, geamuri electrice (pentru 2170-Norma), şi altele);
- Citirea datelor de identificare.
E.
Putere electromecanica.
- Citirea si stergerea greşelilor.
F.
Sistemul de pungi de aer (1118, 2170):
- Citeşte clar eroare;
- Control de blocare a sistemului.
Descriere şi specificaţii:
Tester de diagnosticare scaner DST-12 suporta un diagnostic de sisteme electronice de control pentru automobile VAZ (inclusiv masina Lada Granta), IL, ZAZ, GAZ, UAZ, GM-AvtoVAZ (Chevrolet Niva, Chevrolet Viva) OPEL, DAEWOO – Chevrolet, VAG (Audi, VW, Skoda, Seat), Kia, Hyundai, Peugeot, Ford, Renault, Citroen, Fiat, Great Wall, BAW / FOTON, Chery, Mazda, Ssang Yong, Suzuki, Toyota, Lexus , Hafei.
Scanner Tester DST-12 este utilizat pentru depanarea sistemelor electronice de diverse: de injecţie electronică, anti-blocare la frânare, imobilizator, sistem de climatizare, încălzire, etc
DST-12 vă permite să citiţi datele din sistem, va afişa codurile de diagnosticare a problemelor, codurile de eroare clare, va afişa datele atât in text, cât şi in modul grafic.  DST-12 suporta un diagnostic de sisteme electronice de control pentru autoturisme si masini de orice dimensiuni.
DST-12 poate opera de la tensiuni de alimentare de +12 V şi V 24, care vă permite să diagnosticheze atât automobile şi camioane.  Diagnosticarea sistemului DST-12 susţine diagnosticul din mai mult de 840 de sisteme electronice.Testerul auto de diagnosticare, scaner DST-12 vine cu 16  firmware-uri. În Tester Scanner DST-12, puteţi adăuga un nou firmware, sau puteti inlocui  mai devreme sau mai tarziu pe cea existenta.
Toate firmware-urile sunt disponibile pe CD-ul de la DST-12 şi sunt disponibile pentru descărcare de pe site. Atunci când achiziţionaţi un DST-12 si nu este încărcată firmware pentru BAW / FOTON, Chery, Citroën, Fiat, Great Wall Motor, Hafei, Mazda, Opel, Peugeot, Ssang Yong, Suzuki, Toyota-Lexus, VAG, şi alţii, le puteţi obţine în DST-12 în loc de alte firmware-uri.
Cele mai recente versiuni complete ale firmware-ului – SPE Online “NTS”. Pe site-ul nostru puteţi vedea descărcare detaliată a firmware-ului şi a scanerului tester Flash DST-12.  Tester auto de diagnosticare scaner DST-12 este stocat în software-ul (software-ul firmware-ului). Dacă schimbaţi tipul de vehicul utilizatorul va comuta diagnosticul CTD-12 de la caz in programul-firmware. Numărul şi conţinutul portalului va fi actualizat, după cum unitati noi de diagnosticare şi tipurile de autoturisme.  Scanner Testerele DST-12 pot fi reprogramate, care se pot obtine prin adăugarea software-ului (firmware), în timp ce există suficienta memorie libera pentru ca firmware-urile  să se înlocuiască unul pe altul (la dealeri sau prin descărcare de pe site), care va permite gradul de eliberare a versiunii de firmware noi cu  cele mai noi testere de diagnostic. Moduri de funcţionare.
Cu ajutorul a DST-12, aveţi posibilitatea să selectaţi moduri de încercare care vă va permite:
  • Citirea datelor din sistem
  • Folosirea codurilor de eroare
  • Resetarea codurilor de eroare
  • A controla masina la acţionare
  • A înregistra şi stoca în variabile in memoria testerului.
Date de afişare în text şi moduri grafice
  • Pentru a stabili o parolă
  • Exportul de date într-un fişier de pe computer cu ajutorul programului de DstLink şi tester auto.
Testerele auto de diagnosticare  sunt scanere destinate pentru diagnosticarea şi citirea codurilor de eroare a sistemelor electronice de autoturisme VAZ.Lista de unităţi suportate depinde de versiunea a software-ului scanerului.
  1. Date de afişare în text şi moduri grafice
  2. Pentru a stabili o parolă
  3. Exportul de date într-un fişier de pe computer cu ajutorul programului de DstLink şi tester auto.
Testerele auto de diagnosticare  sunt scanere destinate pentru diagnosticarea şi citirea codurilor de eroare a sistemelor electronice de autoturisme VAZ.Lista de unităţi suportate depinde de versiunea a software-ului scanerului.
Cu ajutorul scanerului-tester  puteţi alege pentru a testa si vă va permite să:
  • Vedeti parametrii de sisteme;
  • Cititi coduri de eroare;
  • Resetati codurile de eroare;
  • Controlul de acţionare.
SPECIFICAŢII:
Tensiune de alimentare de alimentare DC: 12 V
Tensiune de alimentare gama  DC: 10,8 – 15 V
Consumul mediu de curent: mai puţin de 200 mA.
Interfeţele suportate: K-Line.
Un tester de automobile popular la diagnostic se afla in continua productie si anume S7000HL4 v.5.59, care este diferit de modelele anterioare de testeri pentru ca acesta conţine în mod substanţial un set de funcţii extinse şi permite auto-reînnoirea (Re-Flash), are testerul un software iar apariţia de versiuni noi este permanenta. Sprijină K-line, cu următoarele sisteme electronice montate pe masina:
  • management electronic al motorului (EDMS)
  • dispozitiv de imobilizare (SPA)
  • electrice (EE)
  • Driver MODUL DE UŞĂ (MDV)
  • Sistem de CONTROL umflate. Airbag (SNPB)
  • încălzire / aer condiţionat (SAUO / Sauk)
  • servodirecţie electromecanică (EMUR)
  • anti-blocare frâne (ABS)
  • WIPER CONTROL şi de iluminat (bosc)
  • Recorder TRACK PARAMETRI (“negru” BOX)
Actualizarea soft diagnoza auto:
Producătorul lucreaza în mod constant pentru a imbunatati produsul, eliberează în mod regulat versiuni noi ale unităţilor de control. Prin urmare, un tester oferă posibilitatea de reprogramare a software-ului său atunci când noi versiuni ale unităţilor de control apar, precum şi realizarea de lucrari suplimentare sau corecturi. Acest lucru înseamnă că în viitor va fi posibil să se extindă posibilităţile de tester şi se vor adauga noi caracteristici fără a fi nevoia cumpararii unui nou tester.
La un tester auto reprogramarea de diagnostic se poate face independent. Acest lucru va necesita un adaptor  K-line, alimentare 12V, adaptor, incarcator si un program.
Utilizatorii de tester pot fi proprietarii de automobile individuale dar pentru a lucra eficient cu un tester trebuie să aibă o idee clară despre structura de ECM, numirea a tuturor senzorilor, şi modul în care acestea funcţionează.
Testerul este un sistem electronic cu dispozitiv microprocesor într-un cadru de plastic, care are un ecran cu cristale lichide pentru afişarea de informaţii alfanumerice, şase butoane şi un cablu cu o mufă conceputa pentru conectarea la automobil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More