vineri, 21 februarie 2014

Un patron simpatic si cu capul pe umeri la FC Botosani

Avere: 7 milioane de euro
Varsta: 51 de ani
Resedinta: Botoșani
Domeniu/Companie: Instalații, fotbal

Valeriu Iftime e patronul grupului de firme Elsaco Electronic si are o avere estimata la 12 milioane de euro. Ii place fotbalul englez si apreciaza modelurile de investitii ale lui Gica Hagi la Viitorul Constanta si Arpad Paszkany la CFR Cluj. 

''Inainte de a fi o afacere, fotbalul e un spectacol. Un fotbal cu tribunele goale nu-si atinge rezultatul. Asa vad un fotbalul la Botosani, cu un stadion plin de 7.000 locuri, oamenii sa vina bucurosi alaturi de femei si copii, o atmosfera cum e si la meciurile de fotbal din Anglia.''

Iftime a intrat in fotbalul romanesc si a investit 2 milioane de euro: "Din prostie! Nu am intrat in fotbal ca am vrut. La doua saptamani dupa promovare am vrut sa ma las. Nu mai am tinta, am ajuns in Liga 1. Mai mult ce pot sa mai fac? Daca imi spui de cupele europene alerg prin padure. 

N-am nicio frica. A retrograda la Botosani este o virtute, a te face de ras este o mare problema. Cand castigam devin plat: "A fost un joc frumos, am atacat"... Dar cand luam bataie si jucam ca prostii innebunesc! Jucatorii ma cauta cand ii critic tare: "Da' asa rău ne-ati spus". Ne-a batut Braila 2-0, niste impiedicati... Pai va vede o tara intreaga, copiii, gagicile voastre. Innebunesc! Mai bine stateam acasa, pierdeam cu 3-0 si beam o bere la Botosani", a declarat Valeriu Iftime.

"Ştiţi foarte bine că licenţa este obţinută pe stadionul de la Iaşi"





Mijlocași:
Ciprian Danci (26 ani, CSM Reşiţa)
Eino Puri (26 ani, Nomme Kalju)
Atacanți:
Aurimas Vertelis (26 de ani,  Ekranas)
Aco Stojkov (31 ani, Vardar Skopje)
FC Botoşani şi-a prezentat miercuri dimineață într-o conferință de presă achiziţiile acestei ierni.
”Am încercat să aducem jucători valoroși, jucători care să se impună în echipa și care să ne scape de grijile retrogradării. Majoritatea dintre ei au meciuri la echipa natională, au meciuri în cupele europene, mă astept ca ei să ridice nivelul echipei. Mi-e greu să spun câţi dintre ei vor fi titulari încă de la început. I-am adus însă să joace, nu pentru a fi rezerve. Asta însă depinde numai de ei. Sunt jucători valoroşi care 100% vor ridica nivelul echipei. Sperăm ca prin evoluţiile pe care le vor avea, să ne ajute”, a declarat principalul botoșănean, Leo Gorozavu.




FC Botosani letzte Chance für Aco Stojkov

Aco Stojkov Stürmer 31 Jahre, Nocken von Vardar Skopje von Trainer Leo Grozavu hat sehr hohe Erwartungen, die er wählte FC Botosani die Kosten der anderen verlockenden Angeboten, die wir hatten in diesem Winter. Er argumentiert, die Entwicklungen, die Will FC Botosani müssen sie in die Nationalmannschaft von Mazedonien Kreis zurück. "Wir beschlossen, hier im Juli letzten Jahres gekommen, weil ich mit Vardar Skopje gegen Steaua gespielt und fühlte, dass diese Meisterschaft ist viel stärker, viel besser. Glücklich bin Ich fand den Club und im Gespräch mit dem Führungsteam. Als professioneller Spieler, den ich will Alles, um auf dem Feld geben, zu 100% für die Mannschaft, für die Fans und für die Stadt. in meiner Karriere fühlte ich mich am besten bei Debrecen in Ungarn und in der Schweiz Arau. Nein, ich vorgeschlagen, nicht geben, eine Reihe von Zielen. Alle ich will, ist für das Team zu gewinnen. Wenn es passiert, dass ich zu markieren und das Team zu gewinnen, wird es viel besser ", schloss Aco Stojkov

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More