duminică, 3 ianuarie 2016

Salata de icre

Salata de icre

ingrediente

Icre sarate de peste
2 lingurite
sau icre proaspete de crap, sarate bine si tinute in frigider 2-3 zile
Gris de grau
1 linguri
Apa
150 ml
Ulei de floarea soarelui
200 ml
Apa minerala
200 ml
Lamaie
0.5 buc
sucul de la ea

pasi de urmat

1
Intr-o cratita mica puneti la fiert apa, cand incepe sa fiarba adaugati grisul "in ploaie", amestecati bine cu telul si lasati sa fiarba incet 2-3 minute. Apoi stingeti focul si lasati putin sa se racoreasca.
In loc de gris multi folosesc franzela alba inmuiata in apa si scursa bine - eu nu am avut si am pus gris fiert.
2
Am folosit icre de hering din comert.
3
Intr-un bol puneti grisul fiert.
4
Am adaugat 2 lingurite de icre si am amestecat bine.
5
Am adaugat pe rand 2 linguri de ulei, dupa fiecare am amestecat bine cu telul - sa se incorporeze, ca la maioneza.
6
Apoi am adaugat 2-3 linguri de apa minerala - fiindca era prea groasa compozitia de gris cu icre, apa minerala i-a dat o consitenta f.buna, perfecta pentru a lucra mai departe la salata.
7
Si asa am continuat - adaugam ulei cate putin, amestecam sa se incorporeze si periodic mai adaugam cate putina apa minerala.
Observati cum pe parcurs se schimba culoarea si textura salatei  - devine tot mai alba si mai pufoasa.
8
Si asa continuat pana ajungeti la consistenta si cantitatea dorita - ca si la maioneza puteti sa incorporati ulei cat vreti, dar nu exagerati, ca nu se mai simt icrele. Gustati pe parcurs, pana vedeti ca nu mai este sarata compozitia si va place textura.
9
Adaugati sucul de la o jumatate de lamaie si daca este nevoie sare, dar aveti grija pt ca icrele sunt sarate.
10
Si gata, o pastrati la frigider si serviti dimineata pe paine, sau ca un aperitiv frumos pe masa festiva - pe niste vol-au-vent-uri sau painici.
Pofta Buna!
Cantitate: 500 ml (un bol mediu)
Timp de preparare: 15 min
Dificultate: usor
Timp total de pregatire: 15 min








WQWQ

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More