vineri, 28 martie 2014

FC Botoşani decimată pentru jocul cu Steaua

Leo Grozavu, antrenorul principal a FCBotoşani, se află într-o situaţie ingrată înaintea confruntării de luni, 31 martie, de la ora 21:00, cu Steaua. Principalul grupării locale va fi nevoit să completeze foaia de joc cu mai puţini de 18 jucători, cât priveşte regulamentul. Şi asta pentru că după partida cu Viitorul Constanţa, numărul fotbaliştilor suspendaţi din cauza cartonaşelor a ajuns la cinci.
Pe lângă Marius Croitoru şi Ciprian Dinu, care în Ghencea îşi vor ispăşi ultimele etape de suspendare pentru cartonaşele roşii pe care le-au luat, Grozavu i-a pierdut după meciul cu Viitorul şi pe Gabriel Vaşvari, Attila Hadnagy şi George Cârjan, toţi urmând a fi suspendaţi în confruntarea pentru cumul de galbene.
Pe lângă cei cinci suspendaţi, principalul formaţiei locale nu va putea miza în Ghencea nici pe serviciile lui Miloš Živković şi Valeriu Bordeanu, ambii accidentaţi.
În ciuda crizei de efectiv cu care se confruntă gruparea locală pentru meciul cu Steaua, Cornel Şfaiţer, preşedintele FC Botoşani, a declarat că formaţia locală ar fi capabilă să producă surpriza campionatului în Ghencea.

Antrenorul secund al FC Botoşani, Valeriu Bordeanu, şi-a reluat de ieri antrenamentele şi va fi apt de joc pentru confruntarea cu Steaua. "Voi fi în lot şi aş vrea ca revenirea mea pe Ghencea din postura de adversar să fie cu noroc pentru FC Botoşani. Ultimul meci pe care l-am jucat în Ghencea din postura de adversar al Stelei l-am câştigat. S-a întâmplat înainte de a veni la Botoşani, când îmbrăcam tricoul lui Dinamo. A fost un joc de Paşte (n.r. - 25 aprilie 2011) şi am câştigat cu 1-0. Mi-aş dori să se repete istoria", a declarat Valeriu Bordeanu.
Colaboratorul tehnicianului Leo Grozavu a mai afirmat că fotbaliştii care vor evolua în confruntarea de luni vor lupta să obţină un rezultat mare. "Simţi ceva special când intri în Ghencea. Ca adversar te motivează mai mult şi din acest motiv sper ca şi jucătorii noştri să fie cât mai determinaţi, mai motivaţi, mai dezinvolţi şi să îşi dorească să obţină un rezultat pozitiv, pentru că surprize s-au mai văzut în fotbal. Prea multe nu am ce să le spun. De la ei pleacă totul. Am să le transmit că deşi vor avea în faţă poate jucători mai talentaţi decât ei, fotbalul se joacă pe teren şi trebuie să îşi joace şansa", a afirmat Valeriu Bordeanu.
Secundul FC Botoşani, care a fost campion cu Steaua în 2000-2001, spune că partida de luni nu va fi una specială pentru el.

Conducerea FC Botoşani a hotărât ca accesul femeilor şi copiilor la meciurile echipei în această ediţie a Ligii I să fie gratuit până la finalul sezonului.
„La ultimele două meciuri la care am luat această decizie, cele cu Poli Timişoara şi Viitorul Constanţa am avut noroc şi am câştigat. Sperăm ca norocul să ni-l aducă în continuare la stadion susţinătoarele frumoase din Botoşani. Femeile şi copii vor avea intrare liberă inclusiv la jocurile cu Pandurii, Astra sau Dinamo, cel mai bune echipe pe care le vom întâlni acasă în acest retur. La Botoşani, publicul este civilizat, şi noi ne dorim să facem un spectacol total acasă. Am mai spus-o: crezul meu este că fotbalul este făcut în primul rând pentru spectatori”, a declarat Valeriu Iftime, finanţatorul FC Botoşani.

Atacantul macedonean Aco Stojkov a declarat că a ales să joace la FCBotoşani deoarece campionatul României este unul puternic şi vrea să demonstreze că poate să revină la echipa naţională.


"Nu ascund faptul că am avut mai multe oferte în această iarnă, dar am ales să vin aici deoarece vreau să demonstrez la Botoşani că pot reveni la echipa naţională. Campionatul din România este unul puternic, lucru de care mi-am dat seama anul trecut când evoluam la Vardar Skopje şi am jucat împotriva Stelei. La echipa mea naţională, s-a schimbat selecţionerul şi cred că, dacă voi juca bine la Botoşani, voi avea şansa să revin la echipa naţională", a spus Aco Stojkov.

Atacantul care a evoluat în trecut şi la Internazionale Milano a precizat că important este ca echipa sa să câştige cât mai multe puncte şi nu câte goluri va reuşi să dea el: "La toate echipele pe unde am jucat, nu mi-am propus să înscriu un anumit număr de goluri. Eu sunt un om de echipă. Important va fi ca noi să câştigăm cât mai multe meciuri. Dacă eu voi reuşi să marchez şi echipa va câştiga, va fi cu atât mai bine. Nu ar conta pentru mine dacă eu aş marca într-un meci şi nu am lua niciun punct".

Leontin Grozavu: Din cauza absentelor, cu Steaua voi miza si pe juniori

Leontin Grozavu: Din cauza absentelor, cu Steaua voi miza si pe juniori
Antrenorul echipei FC Botoşani, Leontin Grozavu, a declarat, miercuri, că din cauza numărului mare de absenţi este nevoit să apeleze la juniori pentru partida din deplasare, cu Steaua Bucureşti.

FC Botoşani se află pe locul 9 în clasament Liga 1

"Victoria cu FC Viitorul ne-a costat foarte scump. Mai mulţi jucători au luat cartonaş galben şi vor fi suspendaţi pentru această etapă. În aceste condiţii, din cauza absenţelor, cu Steaua voi miza şi pe juniori. Împotriva Stelei are şanse mari să joace Claudiu Juncănaru, în vârstă de 18 ani, care poate acoperi toate posturile în linia mediană. El a mai cochetat cu prima echipă în ultimii ani. Nici nu ştiu dacă am cu ce completa lista de 18", a spus Grozavu.

Tehnicianul formaţiei botoşănene a mai precizat că are şapte absenţe pentru acest joc: "Este vorba despre trei jucători foarte importanţi pentru noi, Vaşvari, Hadnagy şi Cârjan. Acestora li se adaugă absenţele lui Croitoru şi Dinu, ambii suspendaţi, iar Zivkovici şi Bordeanu sunt accidentaţi".

Partida Steaua Bucureşti - FC Botoşani, din cadrul etapei a 25-a a Ligii 1, se va disputa luni, de la ora 21:00, pe stadionul din Bulevardul Ghencea.

Valeriu Iftime: Imi caut costum de Europa League la "second hand"

Valeriu Iftime: Imi caut costum de Europa League la "second hand"
Finanţatorul formaţiei FC Botoşani, Valeriu Iftime, a declarat luni, în glumă, că după modul în care a jucat echipa în acest retur, se gândeşte să-şi caute un costum pentru meciurile din Europa League, dar la second hand.

FC Botoşani se află pe locul 9 în clasament Liga 1

"În tur, când am avut acea serie de meciuri bune, am zis că îmi caut costum de Liga Campionilor. Acum, după felul în care joacă echipa, îmi caut costum de Europa League la 'second hand'! Nu mă arunc la unul nou pentru că noi suntem o echipă mică! Glumesc. Partida cu Viitorul cred că a fost cel mai bun joc făcut de echipa noastră de când am promovat. A fost un meci cu miză, cu mulţi spectatori şi un joc foarte bun practicat de băieţi", a spus Iftime.

Patronul grupării botoşănene a mai precizat că îşi doreşte ca jucătorii să fi învăţat din greşelile din trecut şi să continue seria meciurilor bune: "Nu vreau să-i laud prea tare pentru că pe urmă nu ştiu ce se poate întâmpla. Să dea Dumnzeu să rămânem cu picioarele pe pământ. Nu e uşor să gestionezi o astfel de situaţie în care apare euforia şi încrederea exagerată. Sper că am învăţat din greşelile trecutului şi de data asta nu o să mai facem greşelile din tur când, după o serie de meciuri bune, a urmat o serie neagră".

Valeriu Iftime s-a declarat încântat de faptul că şi suporterii au participat la spectacolul făcut la partida cu Viitorul. "Nu cred că există două-trei stadioane în România, păstrând proporţiile noastre, să aibă un public aşa entuziast. Până la urmă ăsta e fotbalul, e spectacol! Fotbalul nu este pentru contre tăioase, certuri cu arbitri şi plata salariilor fotbaliştilor. Fotbalul este un spectacol pentru fani. Dacă la Botoşani a fost spectacol, înseamnă că ne-am făcut bine treaba", a mai spus Iftime.








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More