Guvernul federal și statul sunt aproape de acord asupra construcției marilor nave de clasă mondială. Două rapoarte ar trebui să fie pozitive.
Schwerin
Schwerin
Cursul a fost stabilit: După negocieri lungi pentru croazierele gigant din clasa "Global" a șantierelor navale MV, statul și guvernul federal ar putea prelua garanții de până la 750 de milioane de euro în acest an. Două evaluări evaluează pozitiv planurile de implementare tehnică în conformitate cu informațiile OZ. O decizie este așteptată în guvernul federal vara, înainte ca cancelarul Angela Merkel (CDU) - probabil la sfârșitul lunii august - să sosească la Wismar pentru a fi așezat cu chilarea primului gigant. În țară, politica trebuie să decidă în continuare cu privire la garanție.
"Arată bine", spune un insider din cercurile din Berlin. Două opinii privind garanțiile posibile au fost "pozitive". Preocuparea maliană Genting, la care s-au desfășurat șantierele navale MV din Wismar, Warnemünde și Stralsund începând din 2016, au fost livrate. Experții ar fi confundat dreptul asiaților ", spune politica statului. Corporația fusese "absolut cooperantă". Ca urmare, programul ambițios de construcții navale al lui Gentings probabil va încetini și va deveni mai scump decât planificat când costurile de construcție vor crește - dar riscurile sunt calculate. O navă de clasă mondială ar trebui să coste până la 1,4 miliarde de euro.
Numărul de angajați crește
Șantierele navale ale MV se mențin la foaia de parcurs pentru construirea navelor globale care sunt încă acoperite. În prezent, nu se poate "oferi informații concrete", astfel încât purtătoarea de cuvânt a Susanne Meyer. În luna martie, au început lucrările la prima linie de mare (342 metri lungime) în Wismar și Warnemünde. Din anul 2016, compania și-a mărit forța de muncă de la 1400 la 2200. Trebuie urmate sute.
Timp de aproape un an, până la 800 de milioane de euro garanții de la guvernul federal și de stat pentru șantierele navale MV în conversație. Formarea unui guvern din Berlin a întârziat totul. Confuzia a fost cauzată de un răspuns din partea Bundestagului din februarie la Ministerul Federal al Economiei, potrivit căruia Berlinul nu dă garanții. La scurt timp după corectare: Verificați posibilitatea garanțiilor la export pentru șantierele navale VM. Acest lucru se aplică atunci când navele sunt terminate.
Brodkorb: "Trebuie să ai și banii"
Actualul pachet, cu toate acestea, se referă la finanțarea timpului de construcție, poate fi auzit. Astfel, planul politicii arată în consecință: Guvernul federal asigură peste un volum de 375 de milioane de euro finanțarea în perioada de construcție. Țara, la rândul său, ar trebui să garanteze pentru pachetul total: De asemenea, sunt discutate 375 de milioane de euro, dintre care, potrivit legii privind subvențiile pentru șantierul naval, guvernul federal acoperă din nou 100 de milioane de euro. Că vine în acest fel sau similar, indicat de luni. În februarie, ministrul finanțelor Mathias Brodkorb (SPD) a anunțat că va crea o nouă rezervă pentru șantierele navale: inițial 50 de milioane de euro din excedente bugetare în 2017; mai multe ar trebui să urmeze. Pentru a putea oferi o garanție pentru șantierele navale MV, "trebuie să aveți și banii", spune Brodkorb.
Rapoartele - mai bine: un stat intermediar - ar trebui acum prezentate în Comitetul de Finanțe al Landtag. Unul mâine, celălalt pe 21 iunie. Până la 300 de milioane de euro garanții ale țării ar fi posibile în conformitate cu legea subvențiilor pentru șantierul naval. Este posibil ca o decizie "până la sfârșitul anului" să fie audiată. Guvernul federal ar trebui să fie mai rapid.
Dar și preocupările pot fi auzite. Șantierele navale Genting / VM nu au furnizat încă suficient șantiere navale cu privire la finanțare. Întrebarea crucială este: "Este societatea pregătită să suporte riscurile financiare?" Dacă le-ar răspunde, guvernul de stat ar putea fi deja mult mai departe în ceea ce privește opiniile experților. Din partea Ministerului de Finanțe se spune: fără comentarii, atâta timp cât nu există o versiune finală a raportului. "Clarificarea nu este încă până când șantierul naval poate reprezenta finanțarea totală", a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, Stefan Bruhn.
Ministrul Economiei, Harry Glawe (CDU) nu comentează această procedură, dar subliniază fiabilitatea șantierelor navale MV: Acestea sunt "angajatori importanți. Până în prezent, compania a implementat în mod fiabil proiectele planificate în țara noastră ".
Primele secțiuni majore pentru navele mega-croaziere sunt construite în Warnemünde
MV Werften a început producția la șantierul naval Warnow din Warnemünde și caută în continuare personal
12 iulie 2018, de Stefanie
Cu câteva zile în urmă, semnătura a fost schimbată pe macara de 90 de metri înălțime, la șantierul naval Warnow . Acum se află pe reperul foarte vizibil Warnemünde, care lucrează sub: șantierele navale MV. Aproape până în ziua cu exact doi ani în urmă, compania a fost fondată. În plus față de locațiile din Wismar și Stralsund, șantierul naval Warnow face parte din acesta de atunci. Grupul Ghenting din Malaezia a preluat șantierul tradițional Warnemünde din Nordic Yards. Pentru propria companie de transport maritim Genting Cruise Line aici sunt construite nave de croazieră imense.
Pe lângă prețul de achiziție de 240 milioane de euro, compania a lansat un program de investiții de peste 200 de milioane pentru cele trei locații ale șantierelor navale MV. Peste 90 de milioane vor circula în Rostock, unde va fi construită o nouă hală de sudura de 400 de metri pentru doar 80 de milioane de euro. Paralel cu construcția clădirii este în prezent - pentru a economisi timp - instalat linia panoului. În toamnă trebuie apăsat butonul de pornire al sistemului de sudare modern. Dar deja în sălile vechi nou echipate este produsă într-un mod convențional. "Suntem deja în mijlocul producției de Global. În Warnemünde există deja secțiuni mari „, informează șantierele navale MV șef de marketing Ștefan SPRUNK, care a raportat mâna consiliului orașului în primul rând ceea ce se întâmplă în spatele gardului șantierul naval din fața lui. Primul chile solemn stabilit în Warnemünde a anunțat pentru al 11-lea
Global este numele clasei navei care se concentrează pe Warnemünde. Curtea însăși vorbeste despre cele mai mari nave din lume, ceea ce înseamnă mai puțin tonajul brut, dar numărul pasagerilor. 10.000 de oameni vor găsi spațiu în 2500 de cabine. Sprunk explică faptul că această clasă de nave este concepută în primul rând pentru piața asiatică. "Trei până la patru persoane într-o cabină - ceea ce este greu de imaginat pentru noi, nu înseamnă nici o constrângere pentru asiatici". Mai ales logistica de pe navă a fost provocarea.
În Warnemünde, cea mai lungă parte mijlocie a navei, care are o lungime de 220 de metri, este sudată împreună. În martie a fost primul început arzător. Când lucrările la construcția de oțel, tubulatura și mașina sunt finalizate, piesa centrală este expediată la Wismar unde este căsătorită cu arcul și pupa. În Wismar, cabinele produse aici sunt de asemenea folosite - între 25 și 30 pe zi - iar echipamentul final este de până la 99%. Atâta timp cât portul nu a fost încă adâncit, ultimul procent va fi echipat în Bremerhaven, unde va merge testul, explică Stefan Sprunk.
655 de angajați sunt angajați deja la șantierul naval Warnemünde. Dar este încă în căutare de personal. 1000 de angajați vor ajunge singuri în această locație. a fost nu toate trei împreună aproximativ 3.000 de locuințe suplimentare necesare, reprezentantul șantierele navale MV a explicat la cererea Warnemünde, având în vedere aprig dezbătută în lipsa de locuințe a orașului în Rostock. Mulți angajați sunt absolvenți care locuiesc deja aici. Cei care vin aici vor găsi un apartament aici. Pe de altă parte, aceasta arată diferit în Wismar de 43.000 de persoane, unde vor fi angajați până la 1.500 de angajați. Pentru cazarea lor, o navă de croazieră aruncată este înaintată pe chei și o clădire rezidențială a fost construită.
În timp ce Wismar și Rostock construiesc clasa globală, șantierul naval Stralsunder sa specializat în așa-numita clasă Endeavour. Cu această clasă de nave mai mică - design de yacht și e-fit - compania dorește să se adreseze așa-numitei clientelă de vârf. Aici planificarea primului chile este planificată în luna august.
Începând cu anul 2016, cartea de comandă include și nave de croazieră de lux, în special pentru clientela americană, care doresc să navigheze pe Rin și pe Dunăre. Ele au fost deja încheiate și botezate în ultimele luni.
Un total de nouă nave vor fi construite până în 2021 în șantierele navale MV. În timp ce Global 1 și 2 sunt încă echipate cu motoare diesel convenționale marine, acestea lucrează la operarea Global 3 cu GNL. În orice caz, au fost planificate deja zece ani. Stefan Sprunk este de asemenea încrezător pentru perioada ulterioară.
El subliniază faptul că performanța șantierului naval nu se referă doar la sudarea împreună a colosului de oțel, dar și la gestionarea proiectului și la coordonarea furnizorilor acestuia. Ponderea acestora în construcții navale este de aproximativ 70%.
Numele șantierelor navale MV, explică Stefan Sprunk, a fost o dorință expresă a partenerului asiatic. Meklenburgul însuși ar fi încercat acum doi ani să prevină acest lucru. Nu ar trebui să sune ca șantierul naval care este susținut de stat, deci "vederea îngustă". Acționarul, pe de altă parte, a dorit ca toți cei care vede Global să se întrebe despre importanța MV. "Nu poate exista un loc de marketing mai bun", spune Sprunk. Termenul de șantier naval este un concept de calitate german în lume.
Wismar
Fostul șef al șantierului naval Neptun devine director tehnic la MV Werften
01.10.2018, 15:58 | dpa
Fostul director general al șantierului naval Neptun în Rostock, Raimon Strunck, este noul director tehnic la șantierele MV cu facilități în Wismar, Warnemünde și Stralsund. După cum a raportat luni compania, acesta este acum responsabil pentru gestionarea proiectelor, planificarea și proiectarea proiectelor, gestionarea materialelor și planificarea. Strunck are 24 de ani de experiență profesională în industria construcțiilor navale și a lucrat la diferite șantiere navale din Germania și din străinătate. În șantierul naval Neptun în Warnemünde 53 de ani, pentru construcția de nave de croazieră 14 fluviale, petrolierul unul GNL și mai multe modulul de cameră de mașini a fost responsabil pentru navele de croazieră.
"Când Mario este acasă, ne uităm la emisiuni, ne pregătim împreună și ne bucurăm de natură, mergem pe jos", a declarat Ann-Kathrin Götze la "Gala". "Suntem ca bunicul și bunicul, ne plac viețile noastre așa."
Din 2012, vedeta de fotbal a Borussia Dortmund și modelul sunt un cuplu, în mai 2018, au dat în cele din urmă jurământul. Cu toate acestea, Ann-Kathrin nu este ridicată în ciuda faimei celebrului ei soț. "Nu sunt o fată cu jet, sunt o fată obișnuită de la Emmerich", a spus că are 28 de ani.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu