duminică, 20 octombrie 2019

https://www.bundesliga-widgets.de/Demo/Bundesligatabelle

Conversia PSD2 la Postbank se încheie în haos

De Christian Kirchner
{Actualizare din 10.9.2019, nou: Linia directă poate, în funcție de clienții anunțului pe bandă „nu în viitorul prevăzut”}
Introducerea aplicației bancare online pe două niveluri („autentificare cu doi factori”) a dus luni la probleme bancare masive la Postbank. Pe portalul de internet „allestörung.de”, au fost primite simultan peste 1500 de reclamații ale utilizatorilor. În același timp, clienții s-au alarmat cu privire la paginile online care nu pot fi accesate, se presupune că nu mai sunt valabile conectări și o aplicație specială Postbank („BestSign”), care servește de fapt la logare și eliberarea tranzacțiilor, dar se pare că nu a funcționat în multe cazuri.
Postbank a avertizat anterior clienții cu privire la „întreținerea” care trebuia să aibă loc între 0:00 și 14:00 duminică - și care, evident, a servit ca o comutare la „autentificarea cu doi factori” (a se vedea „Partea I” a marelui nostru PSD2) Serie din 12 august ).
Spre deosebire de cele planificate, cu toate acestea, măsurile IT nu au dus la o tranziție lină de la vechi la noul sistem, chiar dacă o purtătoare de cuvânt a încercat să reducă problemele. Ea a vorbit ieri după-amiază lui Finanz-Szene.de despre o „perturbare temporară” care a fost „rezolvată”. Banca și instrumentele sale sunt din nou „complet accesibile”. De fapt, utilizatorii frustrați s-au raportat bug-uri aseară.
Ca urmare a actualizării PSD2, clienții au fost nevoiți să folosească aplicația „BestSign” sau chipTAN începând de duminică pentru a se înscrie la serviciile bancare online. Procedura anterioară cu conectare simplă prin numărul de acces și parola, precum și cu un TAN mobil nu mai funcționează. Este posibil ca mulți clienți afectați să fi ignorat anunțurile și să fi avut dificultăți în înregistrarea și eliberarea tranzacțiilor. Cu toate acestea, Postbank a trebuit să se lupte în conformitate cu scena financiară.de cercetări în același timp cu o multitudine de probleme tehnice care nu erau în influența clienților - inclusiv cu exemplu:
  • că site-ul de conectare pe postbank.de a fost de neatins timp de ore
  • că accesul prin interfața HBCI a fost dezactivat fără o autentificare suplimentară - motiv pentru care, în special, gateway-urile software financiare nu au mai funcționat
  • că deja funcționează, pentru așa-numita autentificare „puternică” accesele deja stabilite despre smartphone fără actualizarea temporară a aplicației nu au funcționat - conform rapoartelor utilizatorilor încă nu ieri seară
  • că clienții au primit mesajul de eroare despre o autentificare și o parolă greșită, chiar dacă au introdus combinația corectă - dar ulterior au fost blocate din cauza încercărilor nereușite
  • că clienții nu își mai pot separa conturile private și de afaceri, deoarece fiecăruia i se oferă doar așa-numitul „ID”, care devine necesar în timpul procesului de înregistrare
  • că transferurile instantanee prin Trustly, Giropay și Klarna nu au funcționat uneori
  • că linia directă a fost puternic supraîncărcată
Finanz-Szene.de a încercat, marți dimineață, în proces, să ajungă la linia directă Postbank. Anunțul potrivit căruia „acțiunea de grevă ar putea duce la perioade mai mari de așteptare” a fost urmată de anunțul potrivit căruia, din cauza unui „volum neprevăzut mare de trafic”, clienții nu ar putea fi deserviți prin telefon „în viitorul prevăzut”
Pe portalul „Allestörungen”, rapoartele utilizatorilor frustrați nu s-au oprit. În zona de comentarii a „mesajului de întreținere” pe Facebook au apărut 585 de postări de utilizator în mare măsură critice.


FC Bayern München auf FuPa

... lade FuPa Widget ...
FC Bayern München auf FuPa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More