Wismar hauptbahnhof Die Stadt des Designs
des größten Schiffes der Welt infiziert Stadt ab dem Bahnhof, Blöcke ohne
Aufzug, sehr schwierig, einen Parkplatz auf dem Gelände zu finden. Wenn ich das
malaysische Geld hätte, hätte ich es nur in Rostow entworfen. Die Leute, die auf einem sehr fortgeschrittenen Niveau arbeiten, beschweren sich über den
Organisationsgrad. Tatsächlich haben die drei Standorte nicht einmal einen
Programmierer eingestellt. Die Administratoren von aveva sind
einfache Designer ohne Programmierkenntnisse
Stralsunder MV Werft anunță progresul construcțiilor pe navele de croazieră de lux
„Efortul de cristal” ar trebui adus în apă la sfârșitul verii. Dar construcția a întârziat să apară. Șeful Genting, Colin Au, a emis un ultimatum.
Ralph vara
Stralsund.
La sfârșitul lunii iunie, șeful Genting, Colin Au, a vizitat șantierul naval MV din Stralsund și a dat forței de muncă un ultimatum. În consecință, el a cerut să pună pasul cu întârzierea construcției primei nave de croazieră de lux „Crystal Endeavour” în termen de șase săptămâni. Termenul a expirat. Nordkurier a întrebat cum a funcționat asta.
Progresul construcției a fost avansat în ultimele săptămâni, a declarat purtătorul de cuvânt al șantierelor navale MV, Ștefan Sprunk. Măsurile de accelerare introduse, cum ar fi lucrările suplimentare și utilizarea sinergiilor între locațiile individuale ale rețelei navale din Wismar, Warnemünde, Bremerhaven și Stralsund, au avut un efect.
În ce măsură întârzierea ar putea fi deja ridicată, totuși, Sprunk a rămas deschis. „În final, vom evalua eficiența
Seit kurzem wird auf dem Gelände im Wismarer Gewerbegebiet Dammhusen im Hochleistungsmodus produziert – in Spitzenzeiten bis zu 23 Kabinen am Tag. Und Nachschub wird gebraucht – am Dienstag ist Brennbeginn für das zweite Kreuzfahrtschiff dieser Art.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu