marți, 9 octombrie 2018

Concordia Chiajna


FCSB - Concordia 0-1




După ce i-a criticat pe Florin Tănase și Dennis Man, Gigi Becali a identificat alți doi vinovați pentru înfrângerea cu Concordia Chiajna
Planic știe ce are de făcut, dar Man și Tănase au probleme. Man e un jucător valoros, dar nu poate juca din talent dacă nu luptă și nu muncește. O să facă banca. Nu mi-am propus să pierd campionatul pentru a promova tineri. Mihai Roman poate juca în locul lui Man. Mă durea inima că nu joacă Florinel Coman, dar acum o să mă doară inima că nu o să joace Florin Tănase. Nu mi-au plăcut nici benzile stânga-dreapta, nici Junior Morais. 

Vreau să fim la mâna noastră, vreau să rămânem pe primul loc până la finalul turului. Vom face evaluare dacă nu suntem pe locul 1 la finalul turului", a declarat Becali, la TV Digi Sport.
"Nu mai iau fundaș central, Lucian Filip a jucat bine acolo. Și dacă nu vreau să iau titlul, tot îl iau. Echipa e prea valoroasă" Gigi Becali

Reacție fabuloasă a lui Rădoi după ce a fost chemat de Tamaș la o bere! "Doar așa accept! Și plătesc eu!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More