luni, 15 octombrie 2018

Rüdiger C. Fuchs


P + S șeful șantierului naval Rüdiger Fuchs părăsește nava


Managerul și compania insolvabilă sunt de acord să dizolve contractul. Probleme ale feriboturilor Scandlines, aparent mai mari decât se credea anterior.


Stralsund. Doar cinci săptămâni după ce a preluat funcția de director general al șantierelor navale insolvente P + S din Stralsund și Greifswald, Rüdiger Fuchs a părăsit deja nava. Compania a declarat joi că a fost de acord să rezilieze contractul cu CEO-ul.
Fuchs a spus că, odată ce este clar că viitorul șantierelor navale nu va fi în stare de faliment, nu vrea să meargă împreună cu restul procedurii. "Scopul meu profesionist este să lucrez ca manager și manager, dar să nu fac parte dintr-o echipă de faliment permanent", a spus el.
Fostul manager de Airbus de 46 de ani și restauratorul Sietas au solicitat doar falimentul în autoguvernare pentru asociația șantierului naval acum două săptămâni. Instanța competentă a respins provizoriu acest lucru și a ordonat administratorului insolvenței Berthold Brinkmann. În cazul unei autoadministrații, Fuchs ar fi rămas cu mari puteri decizionale în funcție și ar fi fost sprijinit de un mandatar.
Între timp, problemele în construirea a două feriboturi Scandlines pe insolvabil șantierul naval P + S din Stralsund par chiar mai mare decat sa crezut anterior a fost anunțată. Potrivit unui raport al ziarului "Ostseezeitung" (emisiunea de joi), primul feribot construit "Berlin" este de 580 de tone mai greu decât sa convenit inițial cu compania de transport maritim. Până în prezent, compania a spus că cele două nave au o preponderență de aproximativ 200 de tone.
Balastul suplimentar este echivalent cu aproximativ 415 de mașini de clasă mijlocie. Potrivit șantierului naval, un exces de greutate de 380 de tone este încă în intervalul de toleranță. Lucrările pe ambele nave au fost în mare măsură întrerupte cu o săptămână în urmă. Agentul de faliment Brinkmann anunțase renegocierea cu Scandlines pentru finalizare.
Între timp, procurorul Rostock investighează împotriva șantierelor navale P + S din cauza unui eventual faliment. "Acum se verifică dacă există o suspiciune", a declarat joi un purtător de cuvânt al procurorului. Anunțul a pus un cetățean care nu a fost afectat de bustul șantierului naval. Trebuie examinat dacă șantierele navale P + S trebuie să declare faliment în primăvară sub predecesorul lui Fuchs, Dieter Brammertz. La puțin timp după aceea, guvernul federal și statul Mecklenburg-Vorpommern au pus la punct un pachet de salvare în valoare de 152 de milioane de euro.
Șantierele navale P + S fuseseră depuse pentru faliment cu aproximativ o lună în urmăÎntre timp, opoziția Landtag a cerut unei comisii de anchetă rolul guvernului de stat.

Rüdiger Fuchs devine director general al FSG

06/27/2016

Rüdiger Fox
Începând cu 1 iulie 2016, Rüdiger Fuchs va prelua conducerea Flensburger Schiffbau-Gesellschaft mbH & Co. KG (FSG).
El aduce o vastă experiență din partea diferitelor companii din industria transporturilor (industria aerospațială și industria de apărare, construcția de nave și industria offshore, industria automobilelor și a căilor ferate) și a deținut conducerea șantierelor navale P + S și a grupului Sietas. 
El preia poziția lui Alex Gregg-Smith, care va continua să lucreze câteva luni la Flensburg. Alex Gregg-Smith a preluat conducerea FSG pe 1 mai 2016 de la Ulf Bertheau.


RÜDIGER FUCHS ESTE PURTĂTORUL DE SPERANȚĂ PENTRU 1000 DE MUNCITORIBILD onorează salvatorul șantierului naval Sietas


Portul nostru, inima economiei Hamburgului. Criza economică a lovit multe companii maritime, șantiere navale și companii logistice. BILD onorează în această săptămână oameni care se împotrivesc crizei care întruchipează portul, fac viața frumoasă pe Elba. Primul "Portal Medal 2009" vine astăzi: Rüdiger Fuchs, șeful șantierului naval Sietas

Rüdiger Fuchs (43) a fost un producător de aeronave pasionat. În industrie, l-au numit "Mr. A 380 ". În mod semnificativ, el a contribuit după seria de defecțiuni în jurul aerobosului pentru a aduce în final avionul în aer. Acum a venit să salveze cea mai veche șantier naval din lume. El face o treabă bună!


În mod ironic, în momentul în care economia globală fluiera de la ultima gaură, Rüdiger Fuchs păstrează 1653 de companii fondate în domeniul construcțiilor navale, JJ Sietas, care se scufundă și salvează aproximativ 1000 de locuri de muncă!
BILD vizitează purtătorul de cuvânt Fuchs la șantierul naval din Neuenfelde. Șeful poartă o cască, și noi - pentru siguranță. Sietas poate lucra din nou din greu.Spărturile zboară dintr-o parte roșie rugină a navei, care este sudată împreună aici pentru a fi montată în doc. Un semn bun - există ordine!
În afara, ploaia se bate. Nu contează. Fox ne duce la doc. Acolo, muncitorii săi construiesc în prezent un nou vagon, iar transportorul de piatră va avea o lungime mai mare de 200 de metri.

Nava simbolizează noul început. Transportatorii de genul acesta nu mai sunt sudați împreună de mii de piese individuale, apoi sunt dotați cu cabluri, cabluri și țevi. În construcția navală modernă, corpul este asamblat din jumătăți de cochilie deja complet echipate. Acest lucru economisește timp și, mai presus de toate, reduce costurile.

Vasele de containere au fost un model de succes de patru decenii în cadrul lui Hinrich J. Sietas, ultimul șef al șantierului naval al familiei istorice și predecesorul lui Fuchs. A adus lucrătorii șantierelor navale în plus și, astfel, 100 de euro pe lună.
De la criză, cererea pentru navele cu containere a scăzut dramatic. Vineri livrează Sietas cu "Elysee" după 43 de ani, probabil ultimul vagon de box în istoria șantierului naval.
Chiar și Fuchs nu mai putea să prevină pierderea a 242 din 1220 de locuri de muncă în Neuenfelde. 71 de angajați afectați au trecut la repararea filialelor Sietas (Norderwerft) și Maschinenfabrik. În rest, reducerile de locuri de muncă înseamnă pensionare anticipată, transfer sau șomaj. Președintele consiliului de administrație, Peter Bökler, spune că incertitudinea de la șantierul naval este mare. Mulți din Hamburg deja scriseseră Sietas, socotind ferm închiderea.
Fox, care se bazează pe noi tipuri de nave, cum ar fi feriboturile, furnizorii de platforme petroliere și vagoanele cu destinație specială, este acum ultima speranță a lucrătorilor.
Dacă aduce ordine țării vechi, a supraviețuit ultimei șantiere navale din Hamburg. Acesta este scopul declarat al tatălui a doi copii.
Hobby sailor Fuchs: "Am început conversia lui Sietas. Medalia de port BILD este un stimulent mare pentru ca întreaga echipă să continue să muncească din greu pentru modernizarea șantierului nostru naval ".
FLENSBURGER SCHIFFBAU-GESELLSCHAFT MBH & CO
FLENSBURGER SCHIFFBAU-GESELLSCHAFT MBH & CO
Batteriestraße 52
D-24939 Flensburg

Telefon:
Poștă:
Web:
Informațiile conținute în acest mesaj de e-mail pot fi privilegiate și 
confidențiale. Dacă ați primit această comunicare din greșeală, vă rugăm să o 
notificați imediat expeditorului prin telefon (  + 49-461-49400 ) și returnați acest 
mesaj la adresa de mai sus. Mulțumesc.

SMM2018

FLENSBURGER SCHIFFBAU-GESELLSCHAFT mbH & Co. KG 
Batteriestrasse 52, 24939 Flensburg 

Sitz der Gesellschaft / Locul de desfășurare a activității: Flensburg 
Geschäftsführer / Managing Director: Rüdiger C. Fuchs

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More