marți, 16 octombrie 2018

De ce bărbații însurați își înșală soțiile. Confesiunile unei amante

„Problema bărbaților contemporani este faptul că ei nu primesc satisfacția dorită într-un act de intimitate fizică și respectiv – își înșală soțiile. Faptul că o femeie acceptă intimitatea, nu înseamnă că ea este capabilă să îi ofere eventual bărbatului plăcere.
Eu mă implic în relații cu bărbați însurați de la vârsta de 18 ani. Acum am 29 de ani. Nnu am lucrat o zi din viața mea. Locuiesc în centrul unui oraș mportant, într-un apartament destul de bun. Acum am curajul să destăinui – sunt amantă. Mă întâlnesc cu bărbați însurați de dragul apropierii fizice, iar ei în schimb mă întrețin. Cândva poate lucrurile vor fi altfel, însă nu acum.
De ce bărbații au nevoie de amante? Poate că pur și simplu ei nu suportă monotonia. De exemplu, dacă bărbatul se înfurie la locul de muncă și simte impulsuri vehemente, el vine la mine și transpune această tendință în actul sexual. Deși… e un gest de infantilitate din partea lor, recunosc. Din moment ce nu poți fi stăpân pe emoțiile tale, din moment ce nu poți fi de încredere pentru parteneră, din moment ce nu-ți poți controla viața… dar mă opresc aici. 

De ce mă alege pe mine?

Atunci când are neplăceri la muncă sau în familie, eu sunt refugiul lui. Nu zic că e corect sau greșit asta, ei pur și simplu o fac, dominați de instincte și dorințe. El mă sună, iar eu îi spun: ”Vino mâine la mine. Voi pregăti ceva la cină, apoi te voi face să uiți de toate problemele”.
El vine la mine pentru că are nevoie să se relaxeze. El are nevoie să se simtă apreciat, iar soția sa nu are timp de el. Ea nu are timp să îi asculte problemele. Intimitatea fizică este una plictisitoare, lipsită de pasiune. Ei nu îi pasă de problemele lui de la muncă.
Nici mie nu îmi pasă, dar eu ascund acest lucru.
Am fost cu mulți bărbați însurați. Unii din ei mă iubeau mai mult decât pe propriile soții. Unii sincer credeau asta, deși nu era adevărat. Majoritatea totuși își iubeau mai mult soțiile. Intimitatea noastră era doar de ordin fizic, ea nu implica afecțiune.

Este vorba doar de libido.

Cândva am avut amant tot îmi povestea despre cât de mult își iubește și își respectă soția. La început acest lucru mă irita. Consideram că doar un ipocrit poate spune că își iubește soția și să o înșele. De abia mai târziu mi-am dat seama că unii bărbați o fac din alte motive. 

Te întrebi dacă sufăr că bărbații cu care sunt în relație nu mă iubesc? Acesta ar fi un subiect pentru altă dată. Dar de un lucru sunt sigură: poți să nu accepți faptul că soțul te-a înșelat, dar este posibil măcar să îi înțelegi motivele.
Și totuși… Noi, femeile, cedăm prea ușor. Ne încredințăm sufletul unui bărbat și apoi rămânem cu sufletul rănit. De ce înșală bărbații? Uneori pentru că nu sunt ascultați, de acord. Alteori, pentru că sunt niște copii care nu poartă răspundere pentru propria viață și propria relație. Dacă ați ști trecutul unui bărbat, copilăria lui, dacă i-ați cunoaște caracterul și emoțiile ascunse, ați înțelege de ce înșală…”
Source :
https://devorbacutine.eu/de-ce-barbatii-insurati-isi-insala-sotiile-confesiunile-unei-amante/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More