miercuri, 31 octombrie 2018

Este broker FXNOBEL într - adevăr de încredere ?

Este sigur să vă investiți banii cu această companie? În această secțiune vom analiza brokerul și reputația acestuia ca atare pe internet.
Invităm pe oricine care are experiență în această companie, să lase un comentariu cu experiența lor și să dea un punctaj brokerului în funcție de experiența acumulată în cadrul acestuia.
Brokerul FXNOBEL este un broker de forex și CFD-uri.
Brokerul menționează că face parte din Glencoe Partners LTD, iar plățile sunt procesate de Cohen Group LTD .
FXNOBEL are sediul în: Insulele Marshall (Glencoe Partners LTD) și Bulgaria (Cohen Group LTD).
Este sigur să vă investiți banii cu această companie? În această secțiune vom analiza brokerul și reputația acestuia ca atare pe internet.
Invităm pe oricine care are experiență în această companie, să lase un comentariu cu experiența lor și să dea un punctaj brokerului în funcție de experiența acumulată în cadrul acestuia.
Brokerul FXNOBEL este un broker de forex și CFD-uri.
Brokerul menționează că face parte din Glencoe Partners LTD, iar plățile sunt procesate de Cohen Group LTD .
FXNOBEL are sediul în: Insulele Marshall (Glencoe Partners LTD) și Bulgaria (Cohen Group LTD).

Website Codul Ethereum







Site-ul Codului Ethereum
Site-ul Codului Ethereum

Potrivit diferitelor mesaje primite de la clienții FXNOBEL, ei au ajuns la FXNOBEL prin intermediul site-ului Codul Ethereum ...







Experiență foarte proastă cu acest broker, am două luni mai apelării MEA SUMA DE PENSIONARE SI NIMIC PERSOANĂ SPUNE-MI a participat CAZEREZ, FX NOBEL, DISQUE CONSILIER nu mai raspunde-mi






fx nobel o înșelătorie reală ca se întoarce Luxemburg oferta bancă bună pune bani oferi mai multe promoții și atunci când alege șterse sau arde contul nu ai nici o pretenție. Nu pierde timpul.






Bună ziua, 
am pus mai mult de 3 luni de 500 de euro, iar apoi realizând în forumurile societății în cauză, a solicitat retragerea, am răspuns prin e - mail să - mi spună să vorbesc cu consilierul, vorbesc cu consilierul, și cere retragere, atunci David Matus scris spunându - mi să completeze în unele forme care umplu, a petrecut o lună și ma sunat astăzi să - mi spui că am pierdut și 155 de operații , deoarece acestea făceau cu banii mei. Nu știu cine le-a autorizat dacă am solicitat retragerea acum două luni. Și până acum nu intenționează să-mi dea banii. Oamenii așa cum sunt ei trebuie să fie raportate.





vitor: "Sunt hoți, mi-au furat banii, un om pe nume Ricardo Mendes, ma sunat, după ce am făcut clic pe un link pe Facebook. Foarte atent, răspunzând la toate întrebările mele. La început am fost puțin ezitant, dar era gata să-mi trimită un e-mail ( ricardo.mendez@fxnobel.com) și apoi am primit e-mailul, cu o mulțime de informații și cu link-ul de acces către site-ul FXNOBELS, și mi-a dat multă încredere, spunând că era o companie serioasă și că am putut să mă odihnesc ușor. Cu toate acestea, am fost puțin îngrijorat. El ma sunat din nou și eram încântat să depun 250 de euro. Am făcut depozitul și mi-au cerut să-mi trimit documentele și o copie a cărții de credit. Am făcut-o la 27.07.2018. Părea a fi o companie serioasă, pentru că imediat un alt om ma sunat pe nume Jorge Manoel pentru Whatsap, care mi-a trimis e-mailul său ( jorge.manuel@fxnobel.com). Jorge ma călăuzit pe platformă. După o săptămână, o doamnă pe nume Julia ma sunat, spunând că înlocuiește Jorge și că mă va sfătui în sistem. Pe 14, am decis să fac un test de retragere, deoarece valoarea a fost eliberată pentru al elimina. Apoi, doamna Julia ma sunat strigând cu mine și spunând că vreau să ras tot ce era în oală, era foarte nepoliticoasă, mi-a spus că am fost un mincinos și am oprit telefonul.




Bună seara prieteni: pe 27 iulie te-am informat că o să investighez pe acest BROKER FXNOBEL. 
Fii foarte atent cu acest BROKER. Este frauduloasă și rău intenționată. Nu este reglementată și nu 
permite transferul banilor depozitați în cont. 
I-am explicat deja, căutam o EA bună și mi-a apărut acest Broker. Managerul care ma asistat, mi-a 
oferit GOLD AND E MORO. Am relatat de la început că nu vroiam nici un manager de cont 
sau ceva de genul asta. Îmi aplic deja TRADING-ul printr-un BROKER, reglementat și foarte recomandat, fără nici o problemă. Nu mi-au cerut niciodată să cer bani. 
Acest broker vă ignoră preferințele și vă obligă să investiți cu ei foarte multe sume de bani.
De asemenea, cu educație foarte proastă și cu cerințe enorme. Gestionarea comercială tot mai agresivă pentru a încerca să strângă fonduri. INCREDIBIL. Ele vă promite un profit de 35% / 40% pentru CRIPTOS și acest lucru, după cum știu, este imposibil. Ei bine, este posibil doar dacă manipulează lucrurile foarte probabile la acest tip de BROKERI. 
Prin urmare, vă recomand să nu vă puneți banii în acest Broker foarte fraudulos.
Am încredere că aș fi putut ajuta pe cineva înainte de a pune în mâinile lor 250 de euro / DOLARI. Dacă o fac, îi vor urmări să încerce să-i înșele. 
Salutări tuturor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More